in gesprek -- de achtergronden van een conflict
[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
A. Eliëns
J.C. vV
IMSE
geraadpleegde informanten: G. Schreiber (hgl)
bijlage activiteiten multimedia 2006
1. beoordeling resultaten
resultaat gebied -- acquisitie contract onderzoek: C
toelichting: In het verleden 2 NWO projecten goedgekeurd
gekregen. Laatste 2 projecten zijn afgewezen.
In de toekomst verwacht ik meer extern gefinancieerd
onderzoek in samenwerking met andere, sterke partijen (bv. CWI)
resultaat gebied -- onderzoekspublicaties: B
toelichting: Laatste 1.5 jaar geen gerefereede publicatie.
Het is gewenst weer te gaan publiceren, ook in tijdschriften.
resultaat gebied -- onderzoekscoordinatie: nvt
resultaat gebied -- onderzoeksuitvoering: C
opmerkingen, samenvattend oordeel
Onderzoeksresultaten zijn achtergebleven bij mijn verwachtingen.
Onderwijsdruk is te hoog, en moet teruggebracht worden
om onderzoeksruimte te realiseren
reactie van betrokkene
1. verwachting resultaatsgebied publicaties onrealistisch
2. in 2005 en 2006 is het verlofstuwmeer weggewerkt, gezien
de onderwijslast laat dit weinig ruimte voor publicaties.
3. de positionering binnen de sectie (4) behoeft
een structurele verbetering.
ondertekening 1: 5-4-2006
A. Eliëns, J.C. vV
2. Afspraken tav de resultaatsgebieden binnen het betreffende functieprofiel
resultaatsgebied -- onderzoekspublicatie
doelstelling
- 2006 -- 1 artikel geaccepteerd
- 2007 -- 3 artikelen, waaronder 1 tijdschrif geaccepteerd
In september vervolggesprek, m.n. over verhouding onderwijs-onderzoek/last.
4. ondersteuning door en samenwerking met de leidinggevende
positionering multimedia onderzoek binnen sectie IMSE
is volgens medewerker buitengewoon ongelukkig --
past inhoudelijk niet.
Hierdoor is een constructieve samenwerking volgens medewerker
bijna onmogelijk.
ondertekening 2-7: 5-4-2006
A. Eliëns, J.C. vV
[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
(C) Æliens
2006
This material is copyrighted.
You may not copy or print any of this material without explicit permission of the author.