in gesprek -- de achtergronden van een conflict
[] readme voorwoord I 1 2 II 3 4 III 5 6 7 IV 8 9 10 V 11 12 nawoord appendix references resources

talk show tell print


A. Eliëns
J.C. vV
IMSE
geraadpleegde informanten: G. Schreiber (hgl)
bijlage activiteiten multimedia 2006

1. beoordeling resultaten

resultaat gebied -- acquisitie contract onderzoek: C


toelichting: In het verleden 2 NWO projecten goedgekeurd gekregen. Laatste 2 projecten zijn afgewezen. In de toekomst verwacht ik meer extern gefinancieerd onderzoek in samenwerking met andere, sterke partijen (bv. CWI)

resultaat gebied -- onderzoekspublicaties: B


toelichting: Laatste 1.5 jaar geen gerefereede publicatie. Het is gewenst weer te gaan publiceren, ook in tijdschriften.

resultaat gebied -- onderzoekscoordinatie: nvt

resultaat gebied -- onderzoeksuitvoering: C

opmerkingen, samenvattend oordeel


Onderzoeksresultaten zijn achtergebleven bij mijn verwachtingen. Onderwijsdruk is te hoog, en moet teruggebracht worden om onderzoeksruimte te realiseren

reactie van betrokkene


1. verwachting resultaatsgebied publicaties onrealistisch
2. in 2005 en 2006 is het verlofstuwmeer weggewerkt, gezien de onderwijslast laat dit weinig ruimte voor publicaties.
3. de positionering binnen de sectie (4) behoeft een structurele verbetering.

ondertekening 1: 5-4-2006


A. Eliëns, J.C. vV

2. Afspraken tav de resultaatsgebieden binnen het betreffende functieprofiel

resultaatsgebied -- onderzoekspublicatie


doelstelling In september vervolggesprek, m.n. over verhouding onderwijs-onderzoek/last.

4. ondersteuning door en samenwerking met de leidinggevende


positionering multimedia onderzoek binnen sectie IMSE is volgens medewerker buitengewoon ongelukkig -- past inhoudelijk niet.
Hierdoor is een constructieve samenwerking volgens medewerker bijna onmogelijk.

ondertekening 2-7: 5-4-2006


A. Eliëns, J.C. vV
[] readme voorwoord I 1 2 II 3 4 III 5 6 7 IV 8 9 10 V 11 12 nawoord appendix references resources

(C) Æliens 2006

This material is copyrighted. You may not copy or print any of this material without explicit permission of the author.