in gesprek -- de achtergronden van een conflict
[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
part iii. ontwikkeling(en)
.. my history might well be your future ...
ted nelson
chapter(s):
ontwikkeling(en)

...

2
reading directive(s)
In dit deel wordt vanuit een meer inhoudelijk
perspectief gekeken naar de ontwikkeling(en) in onderwijs
en onderzoek, in een poging te achterhalen wat de
verschillen van inzicht behelzen, en hoe deze leiden
tot het uiteindelijke conflict.
perspective(s)
Bij deze meer inhoudelijke bespreking onderscheiden we
twee gezichtspunten:
perspective(s) -- ontwikkelingen
- academisch -- de relatie onderwijs en onderzoek
- analytisch -- het ontstaan van het conflict

Vanuit een academisch perspectief gaan we na hoe, respectievelijk,
de onderlinge samenhang is van het verzorgde onderwijs
en het verrichtte onderzoek.
Daarbij echter pogen we ook, meer analytisch,
te achterhalen hoe dit onderwijs en onderzoek
zich verhoudt tot het vakgebied van de software engineering.
Deze verhouding, of wellicht wan-verhouding, leidt
tenslotte tot het conflict.
- kata -- japanese martial arts picture.
- signs -- japanese coats of arms, [Signs], p. 140, 141.

[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
(C) Æliens
2006
This material is copyrighted.
You may not copy or print any of this material without explicit permission of the author.