in gesprek -- de achtergronden van een conflict
[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
perspective(s)
De belangrijkste perspectieven die in dit manuscript
een rol spelen zijn:
perspective(s) -- een overzicht
- het opleidings-perspectief -- in het bijzonder de opleiding multimedia
- het sectie-perspectief -- in dit geval de sectie IMSE, voormalig
software engineering
- het persoonlijke perspectief -- van alle betrokkenen.

Dit manuscript betoogt dat, onafhankelijk van het
persoonlijk perspectief, het opleidings-perspectief,
bepaald door de eisen die de opleiding stelt,
haaks staat op het sectie-perspectief, dat vooral bepaald
lijkt te worden door de wens alle onderzoeksinspanningen
te coordineren langs de lijn van software engineering.
Dat maakt dat, in de projectie vanuit het
sectie-perspectief, de inspanningen ten behoeve van multimedia,
noodzakelijkerwijs gereduceerd worden, zoniet
vervormd overkomen, en derhalve niet de waardering of erkenning krijgen
die ze verdienen.
[]
readme
voorwoord
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
nawoord
appendix
references
resources
(C) Æliens
2006
This material is copyrighted.
You may not copy or print any of this material without explicit permission of the author.