observatie(s)
- de deelnemers, inclusief mijzelf, waren slecht voorbereid
- er waren geen notulen van de vorige keer
- er was geen agenda
- het was niet duidelijk wat de uitgangspunten waren, nav het vorige gesprek

uitgangspunt(en) -- naar mijn interpretatie
- onderwijs multimedia is gewenst, bij onderwijs hoort onderzoek,
met toepssing van de modus ponens moet er ruimte zijn voor het
onderzoek multimedia
- de vraag die open bleef was hoe het onderzoek MM in overeenstemming te brengen
met SE

verloop
- HvV zei dat hij het te druk had gehad om op het voorstel IMT
te reageren
- HvV wil dat ik mijn activiteiten MM ondergeschikt maak
aan onderzoek SE, en dat niet via of met behulp van een tussen persoon
zoals in het voorstel IMT
- ik zie dat niet als een reeële mogelijkheid, en benadruk dat de modus
ponens equivalent is aan de modus tollens: geen onderzoek MM dan ook geen
verantwoordelijkheid voor de opleiding MM
- onderwijs MM gaat om meer dan het geven van individuele vakken

scenario(s) -- Guszti Eiben
- het in overeenstemming brengen van het onderzoek MM met SE (IMSE)
- overplaatsing naar een andere sectie
- (Carolien van Hattum:) zoeken naar een alternatief buiten FEW

conclusie(s) --
- het gesprek is slordig en onaangenaam verlopen
- de opstelling van HvV voorspelt niet veel goeds
