logo
omschrijving
Maak een eigen logo met gebruikmaking van eenvoudige geometrie,
materiaal, en tekst.
Het logo moet voorzien zijn van een anchor die naar de index
pagina van de www directory van je groep verwijst.
Gebruik een relative link!
Zorg er voor dat het logo interessant en persoonlijk is.
Het logo moet in alle volgende opgaven gebruikt worden.
vrml
Text, Fontstyle, Box, Sphere, Cone, Cylinder, Material, Appearance, Anchor, Shape, Transform
zie practicum handleiding
Zie voorbeeld 1.
In dit voorbeeld is aangegeven hoe je een VRML wereld in
een HTML pagina opneemt. Als je op het logo klikt dan
verschijnt de index pagina, aangegeven met de (relatieve) url
../../index.html.
Modificeer deze pagina ook zodanig dat alle informatie over je groep
en het werk dat jullie gedaan hebben toegankelijk is.
Maak er iets moois van.
Het leren van VRML kost enige tijd.
In de eerste weken worden de studenten geacht de VRML documentatie
te lezen, en zo nodig de online tutorials te raadplegen.
Op het college wordt een gedeelte van dit materiaal behandeld,
en is er gelegenheid tot het stellen van vragen.
deadlines
opmerking