Practicum Multimedia Authoring I -- Opdracht 1

Product Demo

titel

logo

omschrijving

Maak een eigen logo met gebruikmaking van eenvoudige geometrie, materiaal, en tekst. Het logo moet voorzien zijn van een anchor die naar de index pagina van de www directory van je groep verwijst. Gebruik een relative link! Zorg er voor dat het logo interessant en persoonlijk is. Het logo moet in alle volgende opgaven gebruikt worden.

vrml

Text, Fontstyle, Box, Sphere, Cone, Cylinder, Material, Appearance, Anchor, Shape, Transform

deadlines

zie practicum handleiding

opmerking

Zie voorbeeld 1. In dit voorbeeld is aangegeven hoe je een VRML wereld in een HTML pagina opneemt. Als je op het logo klikt dan verschijnt de index pagina, aangegeven met de (relatieve) url ../../index.html. Modificeer deze pagina ook zodanig dat alle informatie over je groep en het werk dat jullie gedaan hebben toegankelijk is. Maak er iets moois van.

Het leren van VRML kost enige tijd. In de eerste weken worden de studenten geacht de VRML documentatie te lezen, en zo nodig de online tutorials te raadplegen. Op het college wordt een gedeelte van dit materiaal behandeld, en is er gelegenheid tot het stellen van vragen.