Toekomstavond
2015-03-11 7:49:54 PM

Lieve leden,

Langs deze weg wil ik jullie graag uitnodigen om op dinsdag 17 maart met ons te praten over de toekomst van Aik. Rond 18:00 vertrekken we uit Aik en zoeken we een lokaal op.

Tijdens deze avond praten we over de toekomst van Aik; zijn jullie het met ons eens dat we het geld opmaken en het met een knaller afsluiten, of zien jullie liever dat we voorzichtig met het geld omgaan en de vereniging omzetten in een alumnivereniging? Of is er een andere optie die we allemaal over het hoofd hebben gezien?

Behalve dat we over het einde gaan praten, horen we ook graag van jullie hoe we het geld verdelen voor die tijd; willen we veel goedkope (of zelfs gratis) borrels, of toch liever een aantal leuke weekendjes weg? En het geld dat ten tijde van opheffing over is, verdelen we dat over de leden, geven we dat terug aan de VU of schenken we het aan een goed doel? Of wordt de oprichting van een alumnivereniging geprefereerd?

Laat je stem horen! We trachten ernaar om naar iedereen te luisteren op deze toekomstavond.

Mocht je helaas toch niet aanwezig kunnen zijn, maar wil je wel iets vertellen aan de aanwezigen? Stuur dan een mail! We zullen elk ingezonden mailtje behandelen.

Tot dinsdag de zeventiende!

Met vriendelijke groeten,

Namens het 33ste bestuur,