topical media & game development
[]
readme
course(s)
preface
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
afterthought(s)
appendix
reference(s)
example(s)
resource(s)
_
creative technology -- PR
een speelse manier van omgaan met technologie,
in het
exploreren
van nieuwe diensten en producten
een creatieve aanpak in de studie, waarbij ook analytisch inzicht en managementsaspecten aan de orde komen,
en er ruimte is voor vindingrijkheid in het onderkennen van problemen en het bedenken van oplossingen
in zowel de persoonlijke als publieke leefsfeer,
toepasbaar in de echte en digitale wereld, in al hun verwevenheid
voor
living tomorrow
en
working tomorrow
-- (
resource(s)
)
[]
readme
course(s)
preface
I
1
2
II
3
4
III
5
6
7
IV
8
9
10
V
11
12
afterthought(s)
appendix
reference(s)
example(s)
resource(s)
_
(C)
Æliens
04/09/2009
You may not copy or print any of this material without explicit permission of the author or the publisher. In case of other copyright issues, contact the author.