A B C D E F G H I J K M N P Q R S T U V

R

RANKS - Static variable in class vrijegazellen.freecell.management.Card
Een int[] met alle ranks.
RANKS_MASK - Static variable in class vrijegazellen.freecell.management.Card
Een mask met alle rank-bits op 1.
RED_MASK - Static variable in class vrijegazellen.freecell.management.Card
Een mask met alle rode-suit-bits op 1.
RegisteredGame - Class in vrijegazellen.freecell
Deze class kan worden gezien als een uitgebreide class bovenop de class FreeCellGame.
RegisteredGame() - Constructor for class vrijegazellen.freecell.RegisteredGame
Maakt een nieuw RegisteredGame object aan met nog geen geregistreerde moves.
RegisteredMove - Class in vrijegazellen.freecell.management
Deze class is een template voor een int[] die een geregistreerde move representeert.
RegisteredMove() - Constructor for class vrijegazellen.freecell.management.RegisteredMove
 
reset() - Method in class vrijegazellen.freecell.FreeCellGame
Deze methode herstart het huidige spel.
reset() - Method in class vrijegazellen.freecell.RegisteredGame
Deze methode herstart het huidige spel.
restart() - Method in class vrijegazellen.gui.FreeCellGUI
Deze methode herstart het huidige spel.

A B C D E F G H I J K M N P Q R S T U V